Jaktoco - regulamin

Regulamin

  1. Postanowienia wstępne

    1. Strona internetowa plynniepoangielsku.pl (wraz ze znajdującym się na niej Sklepem internetowym) dostępna pod adresem internetowym https://www.plynniepoangielsku.pl, prowadzona jest przez Tomasza Wyszkowskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą plynniepoangielsku.pl Tomasz Wyszkowski, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 844-116-98-96, REGON 790172522.
    2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
  2. Definicje

    1. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
    2. Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą plynniepoangielsku.pl Tomasz Wyszkowski, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 844-116-98-96, REGON 790172522.
    3. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
    4. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.plynniepoangielsku.pl
    5. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
    6. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
    7. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
    8. Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
    9. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
    10. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
    11. Produkt – dostępna w Sklepie publikacja elektroniczna (ebook w formatach ePUB, PDF). Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.
  3. Kontakt ze Sklepem

    1. Adres Sprzedawcy: 16-400 Suwałki, ul. Piekarskiego 17,
    2. Adres e-mail Sprzedawcy: rozmawiaj@plynniepoangielsku.pl,
    3. Numer telefonu Sprzedawcy: +48534866279,
    4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 47 2530 0008 2015 1062 4477 0001 PLN
    5. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
    6. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą wyłącznie w dni powszednie i w godzinach 15.00 – 17.00.
  4. Wymagania techniczne

  5. Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
    1. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Chrome, Edge, Firefox, Opera itp.
    2. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
    3. włączona obsługa plików cookies (zwanych również ciasteczkami).
  6. Informacje ogólne

    1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
    2. Przeglądanie asortymentu Sklepu wymaga założenia Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu.
    3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
    4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt. Cena nie obejmuje kosztu dostawy (z uwagi na sprzedaż wyłącznie publikacji elektronicznych).
  7. Zasady składania Zamówienia

  8. W celu złożenia Zamówienia należy:
    1. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, (opcjonalnie: zastosować zniżkowy kupon) a następnie kliknąć przycisk „Do kasy”;
    2. wypełnić formularz Szczegóły płatności poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, w tym adresu e-mail, (opcjonalnie w polu Dodatkowe informacje: wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy zamówienia, w tym m.in. numer NIP).
    3. kliknąć przycisk “Kupuję i płacę” oraz potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail, wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić Zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.
  9. Oferowane metody dostawy oraz płatności

    1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
    2. Pobranie elektronicznej publikacji,
    3. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
    4. Płatność przelewem na konto Sprzedawcy
    5. Płatności elektroniczne
    6. Płatność kartą płatniczą.
    7. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się za stronach Sklepu.
  10. Wykonanie umowy sprzedaży

    1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia i formularza Szczegóły płatności w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.
    2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
    3. W przypadku wyboru przez Klienta: płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności poprzez funkcjonalność płatności elektronicznych obsługiwaną przez dostawcę tych usług (DotPay). Klient otrzymuje dostęp do publikacji elektronicznej natychmiastowo po zaksięgowaniu zapłaty za Produkt. Klient ściąga zakupiony Produkt na swoje urządzenie końcowe.
  11. Prawo odstąpienia od umowy

  12. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący konsumentem w rozumieniu Kodeksu cywilnego może odstąpić od umowy dotyczącej publikacji elektronicznej bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy, chyba że przed upływem tego terminu:
    1. Klient wyraził zgodę na spełnienie świadczenia Sklepu polegającego na udostępnieniu mu do pobrania pliku z treścią cyfrową niezapisaną na nośniku materialnym,
    2. Świadczenie Sklepu zostało spełnione i plik z treścią cyfrową został pobrany.
    3. Klient został poinformowany o utracie prawa odstąpienia od umowy w takim przypadku.
  13. Reklamacja i gwarancja

    1. Umową Sprzedaży objęte są Produkty elektroniczne niezapisane na nośniku materialnym.
    2. W przypadku reklamowania Produktu będącego publikacją elektroniczną należy skontaktować się ze Sklepem i poinformować o wadzie zakupionego pliku. Za wadliwą publikację elektroniczną uznaje się plik, który posiada wady techniczne. O przebiegu i wyniku reklamacji Klient będzie powiadomiony indywidualnie.
    3. Czas na rozpatrzenie reklamacji 3 dni robocze.
  14. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

    1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
    2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    3. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
    4. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
    5. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
  15. Dane osobowe na Stronie internetowej i w Sklepie internetowym (polityka prywatności)

    1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
    2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
    3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
    4. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
    5. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
    6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia takiej umowy.
    7. Jeśli masz konto użytkownika albo dodałeś komentarze w tej witrynie, możesz zażądać dostarczenia pliku z wyeksportowanym kompletem twoich danych osobistych będących w naszym posiadaniu, w tym całość tych dostarczonych przez ciebie. Możesz również zażądać usunięcia przez nas całości twoich danych osobistych w naszym posiadaniu. Nie dotyczy to żadnych danych które jesteśmy zobligowani zachować ze względów administracyjnych, prawnych albo bezpieczeństwa.
    8. Jeśli zostawisz komentarz, jego treść i metadane będą przechowywane przez czas nieokreślony. Dzięki temu jesteśmy w stanie rozpoznawać i zatwierdzać kolejne komentarze automatycznie, bez wysyłania ich do każdorazowej moderacji.
    9. Kiedy odwiedzający witrynę zostawia komentarz, zbieramy dane widoczne w formularzu komentowania, jak i adres IP odwiedzającego oraz podpis jego przeglądarki jako pomoc przy wykrywaniu spamu.
    10. Zanonimizowany ciąg znaków stworzony na podstawie twojego adresu email (tak zwany hash) może zostać przesłany do usługi Gravatar w celu sprawdzenia czy jej używasz. Polityka prywatności usługi Gravatar jest dostępna tutaj: https://automattic.com/privacy/. Po zatwierdzeniu komentarza twój obrazek profilowy jest widoczny publicznie w kontekście twojego komentarza.
    11. Dla użytkowników którzy zarejestrowali się na naszej stronie internetowej (jeśli tacy są), przechowujemy również informacje osobiste wprowadzone w profilu. Każdy użytkownik może dokonać wglądu, korekty albo skasować swoje informacje osobiste w dowolnej chwili (nie licząc nazwy użytkownika, której nie można zmienić). Administratorzy strony również mogą przeglądać i modyfikować te informacje.
  16. Postanowienia końcowe

    1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
    2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
    3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
    4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.